شرط پذیرش غیبت دانشجویان فنی حرفه ای در امتحانات
نوشته شده توسط : sevda

اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: غیبت در کلاس و امتحانات، خارج از اختیار دانشجو از جمله نداشتن اینترنت و گوشی هوشمند و موارد مشابه با ارائه مستندات، موجه خواهد شد.

اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای درباره سئوال دانشجویان مبنی بر وضعیت غیبت و امتحانات مجازی دانشجویانی که دسترسی به اینترنت، گوشی هوشمند یا کامپیوتر ندارند توضیحاتی ارائه داد به شرح زیر است:

 به واحدهای استانی و مراکز تابعه تأکید شده است که در نیمسال جاری حداکثر مساعدت در زمینه موجه کردن  غیبت دانشجو در کلاس/درس و امتحانات پایانی را به عمل آورند. بنابراین، در صورتی که غیبت در کلاس و امتحانات، خارج از اختیار دانشجو، از جمله؛ نداشتن اینترنت و گوشی هوشمند و موارد مشابه، با ارائه مستندات باشد، موجه خواهد شد.

همچنین در صورتی که غیبت در کلاس بیش از حد معمول بوده به گونه ای که دانشجو عملاً نتوانسته باشد بخش قابل توجهی از محتوای درس/دروس را فرا گیرد و یا در امتحان/امتحانات پایانی درس/دروس شرکت کند، درس/دروس ناتمام اعلام شده و دانشجو می بایست در تابستان سال جاری و یا نیمسال بعدی نسبت به اتمام آن اقدام کند. در غیر این صورت نیز دانشجو می تواند درخواست حذف درس/دروس مربوطه را ارائه کرده و مراکز موظف به پذیرش آن هستند.

در صورت عدم دسترسی دانشجویان به اینترنت رایگان در برخی از مناطق و استان ها، به دانشجویان توصیه می شود به هیچ وجه نگران نباشند و در صورت عدم شرکت در کلاس آموزش مجازی و امتحانات پایانی، بخاطر مشکلات مالی و عدم تأمین اینترنت، حداکثر تسهیلات آیین نامه ای، برای این افراد به عمل خواهد آمد.

منبع : شرط پذیرش غیبت دانشجویان فنی حرفه ای در امتحانات





:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: